Author: Denise

Home / Articles posted by Denise

1. Mobiel, telkens weer een trend Zoals ieder jaar, dus ook dit jaar, staat mobiel weer bovenaan de lijst! De groei van mobiel is zo groot, dat het een zeer belangrijk aspect is geworden voor alle ontwikkelingen in de markt. Alleen een responsive design voor je website is niet meer voldoende. Een sterke online groei kun je realiseren door je vooral te richten op mobiele gebruikers. 2. Voice search Vorig jaar hoorde we de term voice search al geregeld. Ook in 2018 is dit weer een terugkerende term. Comscore heeft voorspelt dat 50% van alle zoekopdrachten...

Onder online marketing wordt verstaan ‘onlineactiviteiten voor het behalen van gestelde marketingdoelen’. Het wordt ook wel internetmarketing genoemd. Er zijn heel veel manieren van online marketing en elk jaar komen er weer nieuwe bij. Online marketing wordt vaak geassocieerd met webshops en e-commerce maar het is veel breder dan dat. Zo heb je bijvoorbeeld zoekmachine optimalisatie, e-mail marketing, affiliate marketing en social media marketing. Persoonlijke aanpak mogelijk De grootste verandering van online marketing ten...

Maatwerk software is een lastige optie voor veel bedrijven. Simpelweg omdat het (eventueel) risico met zich mee brengt en omdat het niet tastbaar is. Er spelen meer onverzekerden mee bij softwareontwikkeling. Risico's: - Hoe weet ik dat er wordt voldaan aan mijn verwachtingen? - Binnen welke termijn kan de software worden verwacht? - Wat als er een fout in het systeem zit? - Hoe kan ik de status van het proces volgen? Kort samengevat is het 'probleem'...

Hoger in Google komen is vandaag de dag een echte business. Het aantal online marketing bureaus gaat gestaag omhoog en website worden steeds professioneler. Maar hoe zorgt u voor een goede ‘exposure’ op het web? In deze tekst zullen we het hebben over twee manieren van internet marketing: zoekmachine adverteren (SEA) en zoekmachine optimalisatie (SEO). Met beide manieren komt u hoger in Google, maar welke is beter voor u? Hoger in Google komen:...

Het verbeteren van de online vindbaarheid is voor eenieder die zich professioneel op het digitale toneel begeeft. U kunt de mooiste website hebben, maar zonder bezoekers is de moeite teniet gedaan. Zorg daarom voor een goede online vindbaarheid! Maar hoe kunt u zoiets verbeteren en wat doet u wanneer u bovenaan Google staat? Ook hierbij geldt dat er meerdere manieren mogelijk zijn, een blog, SEO, en andere vormen van online marketing. Welke...

Met het populairder worden van de mobiele telefoon is een responsive website laten maken van uiterst belang. Als sinds 2015 heeft Google laten weten dat het haar ogen heeft gericht op de mobiele markt. Als webdesign bureau is dit groot nieuws aangezien het responsive (mobielvriendelijk) maken van een website een hoge prioriteit zal krijgen. Niet alleen heeft het aantal mobiele zoekopdrachten inmiddels de desktop, ofwel de reguliere computer, overschreden, maar is deze...

Een webshop laten maken gaat tegenwoordig erg makkelijk. Met de toename van het online verkeer besluiten meer en meer mensen een webwinkel te laten bouwen voor hun bedrijf. Voor een professionele webshop wordt echter aangeraden een webdesign bureau in te zetten. Deze houdt rekening met de conversie, responsive (mobielvriendelijk) design en met een betrouwbaar CMS zoals WordPress. Niet alleen het grafische aspect is belangrijk voor een site, vooral de functionaliteit en conversie...

Waar kun je het best in investeren? Kies je voor SEO of betaal je liever voor kliks via de SEA? Deze vraag is lastig te beantwoorden zonder inzicht te hebben in een campagne, echter is het vaak verstandig om beide onderdelen toe te passen met betrekking tot je website. Wat is het verschil tussen SEO en SEA Met behulp van SEO optimaliseer jij je website zodat je beter gevonden wordt via de...

Door de jaren heen heeft linkbuilding zich extreem ontwikkeld. Indien je over een eigen webwinkel of website beschikt dan heb je vast wel eens gehoord van linkbuilding. Inkomende verwijzingen vanaf andere websites zijn nog steeds extreem belangrijk om aan te geven hoe belangrijk jouw website is. Uiteraard is content creatie en optimalisatie stap 1, echter wanneer je de fundering goed hebt staan, wat wellicht de helft van alle websites wel heeft, dan maakt linkbuilding het...

Iedere ondernemer weet dat het belangrijk is om hoog in Google te staan. Het liefst sta je als bedrijf op de 1e pagina en dan bij voorkeur binnen de 1e 5 resultaten. Wist je dat het doorklikpercentage na positie 5 nog maar 5% is? Maar hoe zorg je dat je met jouw website hoog in Google komt? Het antwoord is SEO (search engine optimalization) of zoekmachine optimalisatie op zijn Nederlands. In dit blog krijg je...